Tuoteryhmät

 
 

Tuotehaku

 

Huolto

Huoltokäytännöt vaihtelevat eri tuoteryhmien ja -merkkien osalta, alla selvitettynä tärkeimpien tuotemerkkien takuukäytännöt. Mikäli et ole varma miten takuuhuoltoasiassa tulisi menetellä, ota yhteys joko myyntiimme puh. 010 320 2930 tai huollon sähköpostiin osoite huolto@visiostore.fi

Optoma projektorit:

Maahantuomillamme Optoma –projektoreilla on normaalisti 36 kuukauden valmistustakuu ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu. Projektoreiden takuuseen ei sisälly projektoreiden lamput joille myönnämme pääsääntöisesti 12 kuukauden tai 6 kk/1000 tunnin takuuajan, takuuaika selviää ko. mallin yhteydessä annetuista teknisistä tiedoista. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle. Takuu ei kata vahinkoja jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei kata myöskään huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tahi käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Huoltoehdot

Kaikki Optoma –projektoreiden takuuhuollot hoidetaan Infocare Finland Oy:n toimesta. Mikäli Optoma-data/videoprojektorisi menee epäkuntoon, toimi näin: Ota yhteys Infocaren asiakaspalveluun arkisin klo 8-17 numerossa 010 310 8100. Infocaren asiakaspalvelu palvelee Teitä arkisin klo 8 - 16.30 osoitteessa Silvastintie 1, 01510 Vantaa. Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostitse osoitteella  huolto@infocare.fi tai Infocaren webin kautta osoitteessa: www.infocare.fi

Huoltotoimeksiantoa tehtäessä tulee tietää projektorin malli, sarjanumero, tarkka vikakuvaus sekä projektorin ostopäivä. Projektori tulee pakata asianmukaisen huolellisesti ja liittää mukaan kopio ostokuitista. Mikäli Optoma -projektori on virallisen maahantuojan eli VisioStore oy:n kautta tullut Suomeen, se voidaan lähettää InfoCaren asiakaspalautusnumeroa käyttämällä huoltoon ilman toimituskuluja. Tarkat toimintaohjeet löytyvät Infocaren sivuilta tai on saatavana Infocaren puhelinpalvelusta. HUOM! Ilmainen noutopalvelu koskee vain Visiostore oy:n maahantuomia OPTOMA -projektoreita. Takuukorjauksen jälkeen Infocare palauttaa projektorin asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.

CASIO projektorit:

Maahantuomillamme Casio –projektoreilla on normaalisti 36 kuukauden valmistustakuu ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu. Casio -projektoreiden LED+laser hybrid valonlähteillä on 36 kk/6000 tunnin takuuaika. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä asiakkaalle. Takuu ei kata vahinkoja jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei kata myöskään huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tahi käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Huoltoehdot

Kaikki Casio –projektoreiden takuuhuollot hoidetaan 1.5.2014 alkaen VisioStoren toimesta. Mikäli Casio-data/videoprojektorisi menee epäkuntoon, toimi näin: Kaikista VisioStoreen takuuhuoltoon lähetettävistä laitteista, on asiakkaan täytettävä RMA huoltolomake joka löytyy ohesta. Täytetty RMA huoltolomake tulee lähettää osoitteella huolto@visiostore.fi Huoltolaitteita ei oteta vastaan ellei RMA huoltolomaketta ole asianmukaisesti täytetty ja laitteelle saatu RMA huoltonumero VisioStorelta. Mikäli tarvitset apua RMA-huoltolomakkeen täyttämisessä, ota yhteys huolto@visiostore.fi tai puhelin 010 320 2930.

Huoltotoimeksiantoa tehtäessä tulee tietää projektorin malli, sarjanumero, tarkka vikakuvaus sekä projektorin ostopäivä. Projektori tulee pakata asianmukaisen huolellisesti ja liittää mukaan kopio ostokuitista sekä RMA huoltolomakkeesta. Mikäli Casio -projektori on virallisen maahantuojan eli VisioStore oy:n kautta tullut Suomeen, voit sopia projektorille ilmaisen noudon tarvittavasta osoitteesta. HUOM! Ilmainen noutopalvelu koskee vain Visiostore oy:n maahantuomia CASIO -projektoreita. Pakettia ei siis tarvitse itse toimittaa postiin tai matkahuoltoon. Takuukorjauksen jälkeen palautamme projektorin asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.

InFocus projektorit:

Kaikilla InFocus –tuotteilla on takuuaikainen vaihtolaitepalvelu! InFocus tutkii huoltoon palautetun laitteen ja mikäli vika kuuluu tuotteen takuun piiriin, vaihdetaan se InFocuksen toimesta vastaavaan tuotteeseen. Mikäli tuote on vahingoittunut pudottamisen, väärän käsittelyn tai jonkin muun takuuehtojen ulkopuolisen syyn takia, palautetaan tuote asiakkaalle takaisin. Yleensä InFocus toimittaa korvaavan laitteen asiakkaalle ennen kuin huoltoon tuleva laite on toimitettu InFocukselle sen tutkimista varten ja jos laitteen vian todetaan olevan takuun ulkopuolinen, laskuttaa InFocus asiakkaalta laitteen korjauskulut jotta laite saadaan korjattua käytettäväksi InFocuksen vaihtolaitepoolissa. Palautettu laite jää InFocuksen omaisuudeksi.

Tuotteen takuuvaihto ei pidennä alkuperäisen tuotteen takuuaikaa vaan takuuaika lasketaan alkavaksi alkuperäisen tuotteen hankintapäivämäärästä tai on maksimissaan 90 päivää, kumpi ennen täyttyy. Mikäli tuote on ns. DOA –tuote (toimimaton jo hankintahetkellä) 30 päivän sisällä ostosta, vaihdetaan tuote Infocuksen toimesta uuteen vastaavaan. Mikäli vika tulee esiin vasta 30 päivän jälkeen ostosta, toimitaan asiassa yllä olevan vaihtolaitepalvelun periaatteiden mukaan. Tällöin asiakas saa toimimattoman laitteen tilalle tehdaskunnostetun vaihtolaitteen. Mikäli saatavana ei ole kyseisen mallin vaihtolaitetta, voi InFocus oman harkintansa mukaan käyttää uutta tai päivitettyä laitemallia.

Mikäli tuotteelle on myönnetty InFocus DLP 2 tai 3 vuoden takuun pidennys varsinaisen takuuajan jälkeen, ei yllä esitetty InFocus vaihtolaitepalvelu ole voimassa. InFocus vaihtotakuu ei myöskään kata lamppujen rikkoutumisia vaan lampuille on voimassa erillinen takuu joka ilmenee kunkin mallin kohdalta.

InFocus pyrkii lähettämään vaihtolaitteen 5 työpäivän kuluessa siitä kun RMA –hakemus on sille toimitettu. Mikäli ko. mallin vaihtolaitetta ei ole saatavana, annetaan vaihtolaitteen saatavuudelle toimitusaika-arvio huollonvahvistussähköpostissa. InFocuksen täydelliset takuuehdot löytyvät tuotteen toimituksen mukana tulevasta dokumentaatiosta.

HUOM! Takuuvaihtoa varten lähetettävien tuotteiden mukana ei tule lähettää mitään tarvikkeita kuten kaapeleita tai kaukosäätimiä.

Infocus  - takuuvaihtoprosessi: Huoltopyynnön voi tehdä suoraan verkossa osoitteessa: http://service.infocus.info/

Huoltoprosessi toimii seuraavasti: 1. Tee RMA pyyntö verkossa yllä olevaan osoitteeseen. 2. Asiakas saa vahvistussähköpostin huollolle. 3. Asiakkaalle lähetetään TNT:n palautusrahtikirja ja RMA ohjeet sähköpostilla. 4. TNT noutaa huoltolaitteen. 5. Infocus saa huoltolaitteen haltuunsa. 6. Takuuvaihtolaite lähetetään asiakkaalle.

Takuuajan ulkopuoliset huollot: Huoltolaite tulee lähettää Infocukselle tarkastusta varten. Infocus toimittaa kustannusarvion huollosta. Asiakkaan tulee hyväksyä huoltoarvio ennen työhön ryhtymistä.

Lisätietoja/ huollon tuki sähköpostilla: FI.support@inFocus.com

NEC projektorit ja näytöt:

NEC tuotteiden takuuaika on yleisesti 3 vuotta, tuotteilla joilla on poikkeava takuuaika, on tästä takuuaika mainittu joko alla tai tuotetietojen yhteydessä. NEC -tuotteilla on yleensä vaihtotakuu, sekä näytöille että projektoreille, jotka eivät ole fyysisesti vaurioituneet tai muulla tavalla merkitty (esim. etsaamalla tai tarralla tehdyt varkaussuojamerkinnät). Poikkeuksena ovat jäljempänä luetellut DLP -projektorit joillaon 3 vuoden korjaamotakuu: NP4000, NP4001, NP100, NP200, NP200 EDU, NP4100, NP4100W, NP110, NP115, NP210, NP215, NP215EDU, NP216 3D, V260X, V260, V300X, V230X, V300W, sekä PX ja PH -sarjojen projektorit. Takuuhuollot hoidetaan LetMeRepair:n toimesta seuraavasti: Huoltopyyntö voidaan tehdä LetMeRepair:n sivuille alla olevassa osoitteessa: 

http://www.nec-display-solutions.com/p/fi/fi/support/hotline.xhtml tai WEB lomakkeella:

http://www.nec-display-solutions.com/p/fi/fi/fl/repreq/support/repairrequest.xhtml?e=e1s1

tai sähköpostiosoitteesta:Finland.support@nec-displays.com

CleverTouch ja CleverBoard interaktiiviset näytöt ja taulut:

Maahantuomillamme CleverBoard ja CleverTouch tuotteilla on normaalisti 60 kuukauden valmistustakuu ellei tuotteen kohdalla ole toisin mainittu. Takuu ei kata vahinkoja jotka ovat aiheutuneet asennusvirheestä, ulkopuolisista tekijöistä (kuten esim. ylijännitepiikit tai ukkosen aiheuttamat vauriot) tai valtuuttamattoman huollon aiheuttamista toimenpiteistä. Takuu ei kata myöskään huolimattomasta tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä tahi käsittelystä aiheutuvia vikoja.

Huoltoehdot

Kaikki takuuhuollot CleverBoard ja CleverTouch tauluille ja näytöille hoidetaan 1.10.2015 alkaen VisioStoren toimesta. Mikäli CleverBoard tai CleverTouch menee epäkuntoon, toimi näin: Kaikista VisioStoreen takuuhuoltoon lähetettävistä laitteista, on asiakkaan täytettävä RMA huoltolomake joka löytyy ohesta. Täytetty RMA huoltolomake tulee lähettää osoitteella huolto@visiostore.fi Huoltolaitteita ei oteta vastaan ellei RMA huoltolomaketta ole asianmukaisesti täytetty ja laitteelle saatu RMA huoltonumero VisioStorelta. Mikäli tarvitset apua RMA-huoltolomakkeen täyttämisessä, ota yhteys huolto@visiostore.fi tai puhelin 010 320 2930.

Huoltotoimeksiantoa tehtäessä tulee tietää laitteen malli, sarjanumero, tarkka vikakuvaus sekä ostopäivä. CleverBoard ja CleverTouch taulujen ja näyttöjen osalta huolto päättää tapauskohtaisesti viasta riippuen, lähetetäänkö ko. tuote huoltoon VisioStorelle, huolletaanko se asiakkaalla paikan päällä vai vaihdetaanko se uuteen.

Muut laitemerkit:

VisioStore oy toimii valtuutettuna huoltoliikkeenä useille maahantuomilleen tuotemerkeille kuten BrillianTech ja Vidifox -dokumenttikamerat ja PTN Electronics:n tuotteet. Näiden merkkien osalta tulee toimia seuraavasti:

HUOM! Kaikista VisioStoreen takuuhuoltoon lähetettävistä laitteista, on asiakkaan täytettävä RMA huoltolomake jokä löytyy ohesta. Täytetty RMA huoltolomake tulee lähettää osoitteella huolto@visiostore.fi tai fax numeroon 010 320 2931. Huoltolaitteita ei oteta vastaan ellei RMA huoltolomaketta ole asianmukaisesti täytetty ja laitteelle saatu RMA huoltonumero VisioStorelta. Mikäli tarvtset apua RMA-huoltolomakkeen täyttämisessä, ota yhteys huolto@visiostore.fi tai puhelin 010 320 2930.

Lataa RMA huoltolomake tästä linkistä

Asiakkaan tulee toimittaa viallinen tuote omalla kustannuksellaan VisioStoreen tai sen osoittamaan valtuutettuun huoltoliikkeeseen takuukorjausta tai -vaihtoa varten yleisten huoltosopimusehtojen mukaisesti ellei tuotteen tai tuoteryhmän osalta ole sovittu että kaikista kustannuksista vastaa VisioStore oy. Korjattu tai vaihdettu laite palautetaan aina asiakkaalle rahtivapaasti.

 

Tutustu myös muihin huolto- ja toimitusehtoihimme sivuillamme kohdassa "Toimitusehdot"